Cautare
 
 

Rezultate pe:
 


Rechercher Cautare avansata

Ultimele subiecte
» Te rog sa citesti admin daca ai timp !!!
Sam Iul 23, 2011 11:49 pm Scris de Luck1an

» Cel Mai Tare PVM
Dum Apr 17, 2011 11:38 am Scris de StyLe99

» [Rezolvare] Bug Yang .Singura Rezolvare Pentru Aceasta Problema.
Vin Feb 11, 2011 9:51 pm Scris de 

»  Cum sa scoateti itemele inutile de la drop_mob
Vin Feb 11, 2011 9:50 pm Scris de 

» Top 100 servare private metin2
Sam Ian 29, 2011 1:50 pm Scris de 

» Alegerea serverului unde vei juca
Joi Ian 27, 2011 7:47 pm Scris de 

» Cum sa nu iti esueze itemele...!
Joi Ian 27, 2011 7:46 pm Scris de 

» Cum sa faci P fara sa esueze
Joi Ian 27, 2011 7:44 pm Scris de 

» 10 arcuri noi de ninja!
Joi Ian 27, 2011 7:42 pm Scris de 

Navigare
 Portal
 Index
 Membri
 Profil
 FAQ
 Cautare
Parteneri
forum gratuit


Creare noii pietre

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Creare noii pietre

Mesaj   la data de Lun Ian 24, 2011 6:46 pm

Pentru a
crea piatră vă să ia în considerare aceste lucruri:
1: Type
= 10 (indică tipul de obiect, sau piatra)
2: size
= 1 (spaţiul care ocupă piatra)
3:
Wearflag = 1 (în cazul în care este piatra pentru luminări) sau Wearflag
= 16 (în cazul în care este piatra de arme)
4: =
Applytype0 valabil pentru bonus pentru a pune piatra
5:
Applyvalue0 =% bonus de piatra (Există
applyvalue altă parte, se poate adăuga până la 3 bonus) :
Ai loc valori diferite pentru tipuri de bonusuri (de credite
Oblivio):
daune mediu = 72 = 71 de distrugere de îndemânare puternică împotriva Mezziuomini = 17 = 1 HP Viteza maximă de Magic = 9 POS-uri. stun: 13 Possibilità di avvelenamento:12 Possiblità rallentamento= 14 Forza= 5 Possibilità Critici= 15 possibilità tra = 16 Intelligenza= 4 Immune svenimento= 48 Velocità Movimento= 8 Forte Contro Zombie= 21 Resistenza Avvelenamento= 41 Velocità Attacco= 7 Rigenerazione HP= 10 Difesa Spadone= 30 Difesa Pugnale= 31 Resistenza Freccia= 34 Resistenza= 38 Resistenza Lampo= 32 Resistenza magia=37 Difesa spada: 29 Mobilità = 6 Blocco Corporale= 27 11: Rigenerazione MP 23: Danni assorbiti da HP 24: Danni assorbiti da MP 25: Possbilita di prendere MP dall'avversario 26: Possibilità di mantenere MP nei colpi 28: Possibilità di schivare frecce 33: Difesa Ventaglio 35: Resistenza Fuoco 36: Resistenza Lampo 39: Riflettere attacco corporale 40: Riflettere maledizione 42: Possibilità di rigenerare MP 43: Possibilità su EXP Bonus 44: Possibilità di lasciar cadere Yang 45: Possibilità di lasciar cadere il doppio degli oggetti 46: Percentuale dell'aumento dell'effetto di una pozione 47: Possibilità di rigenerare HP 49: Difesa contro rallentamento 50: Immune contro caduta 52: Aumento raggio d'azione dell'arco 53: Aumento del valore di attacco 54: Aumento della difesa 55: Aumento del valore di attacco magico 56: Aumento della difesa magica 58: Max resistenza 59: Forte contro Guerrieri 60: Forte contro Ninja 61: Forte contro Sura 62: Forte contro Shamane 63: Forte contro Mostri 64: Valore di attacco 65: Difesa 66: EXP 67: Possibilità di drop di oggetti 68: Possibilità di drop di yang 73: Resisenza danni abilità 74: Resistenza danni medi 76: iCafe Exp bonus 77: iCafe Possibilità di razziare oggetti 78: Possibilità di difesa da attacchi Guerrieri 79: Possibilità di difesa da attacchi Ninja 80: Possibilità di difesa da attacchi Sura 81: Possibilità di difesa da attacchi Shamani paralizante: 13 Posibilitatea de otrăvire: 12 încetinire Posibilitatea de aderenţă = 14 = 5 = 15 posibile critici Intelligence Oportunitati = 16 = 48 = 4 imunitar leşinul Viteza de circulaţie = 8 = 21 Rezistenţă puternică împotriva Zombie otrăvire Viteza de atac = 41 = 7 = HP Regenerarea 10 de Aparare Greatsword Dagger = 30 = 31 Apararii = 34 Arrow Rezistenţa Rezistenţa Rezistenţa Flash = 38 = 32 = 37 puterea de Aparare magic sabie: 29 Mobilitate Blocare Body = 6 = 27 11: 23 MP Regenerare: 24 de distrugere absorbită de către HP: distrugere absorbită de HB 25: Posibilitatea de a lua MP de oponent 26: abilitatea de a menţine în 28 de afisari MP: Şansa de a eschiva de săgeţi 33: 35 Fan Apararii: 36 Rezistenţă la foc: Rezistenţa Lightning 39: atac organism Reflectare 40: Reflectaţi blestem 42: Abilitatea de a se regenera HB 43: Posibilitatea de a 44 EXP Bonus: Sanse de abandon Yang 45: Abilitatea de a picătură obiect dublu 46: Procentul de creştere a efectului de o potiune 47: Abilitatea de a regenera HP 49: Protecţia împotriva recesiunii 50: imunitar împotriva toamna 52: Creşterea gama de arc 53: Creşterea valorii de atac 54: Creşterea apărare 55: creşterea valorii de 56 de atac magic: 58 Creşterea apărare magic: 59 de rezistenţă Max: puternică împotriva Warriors 60: Puternic împotriva Ninja 61: puternică împotriva Sura 62: puternică împotriva Shaman 63: puternică împotriva Monster 64: Valoarea de 65 de atac: 66 de Aparare: 67 EXP: Abilitatea de a picătură 68 produse: Abilitatea de a picătură Yang 73: Resisenza competenţe daune 74: Rezistenţa 76 daune medie: 77 Bonus Exp ICAF: ICAF raid obiecte posibile 78: Posibilitatea de apărare împotriva atacurilor Warriors 79: Posibilitatea de apărare împotriva atacurilor Ninja 80: Posibilitatea de apărare împotriva atacurilor Sura 81: Posibilitatea de apărare împotriva atacurilor samanii

6:
value5 = (o valoare aleatoare> 30) Se . Dacă
veţi crea o piatră nouă, loc o valoare diferită. Permiteţi-mi explic de ce:
Dacă aveţi 2 pietre ca de piatră cu piatră x y au aceeaşi valoare (în value5), în cazul în care aţi pus piatra x, y piatra pentru ca nu poti pune o valoare z este ocupată de piatra x.
. Deci, pentru fiecare piatră ai pus o valoare diferită.

Şi,
desigur, trebuie să puneţi numele elementului
Query
per pietra: Interogări pentru piatra :
INSERT INTO player.item_proto VALUES (28044, "Pietra ****+0", "Pietra ****+0", 10, 0, 0, 1, 0, 0, [wearflag], '', 2500, 2000, 28144, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, [applytype0], [applyvalue0], 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, [value5], -1, -1, -1, -1, -1, -1, 0, 0, 0) Player.item_proto INSERT INTO VALORI (28044, "Stone ****+ 0", "Stone ****+ 0, 10, 0, 0, 1, 0, 0, [wearflag ],'', 2500, 2000, 28144, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, [applytype0] [applyvalue0], 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, [value5], -1 -1, -1, -1, -1, -1, 0, 0, 0)
. Trebuie să
înlocuiască lucruri in paranteze cu valorile indicate.
Pentru db item_proto urmat aceeaşi procedură.

. Acum, pentru a face
vizibil pe client, precum si all'item_proto, aţi pus, de asemenea, şi-l
pe pictograma item_list. . Pentru a pune-l pe item_list.txt,
----> sau Hongkong locale item_list com deschise şi a le găsi.
: Aceasta a adăugat că:
280** ETC icon/item/280**.tga 280 ** ETC icon/item/280 **. TGA

Evident, trebuie
să vă, de asemenea, pictograma.
A face un nou sau existent revopsit o piatră, şi redenumiţi-o cu
valoarea pe care a ales pentru piatra, sau de a lua o icoana, ca piatra
de razboinic, copia şi puneţi valoarea număr.
Icoana ar trebui să înceapă --->
element pictograma şi va trebui să redenumiţi icoana cu valoarea pe care
esti punerea. Intrebarii--Postatii mai jos....


Data de înscriere : 01/01/1970

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum